Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
Meest gestelde vragen
Wat is de levertijd?
DHL Kies je voor thuisbezorgen of ophalen bij een DHL servicepunt? Als je op een werkdagg vóór 22.00 uur besteld (vrijdag vóór 21.00 uur), dan wordt je bestelling de volgende dag bezorgd met DHL. Bestel je in het weekend voor zondag 16.00, dan wordt je bestelling maandag geleverd.
Winkel Kies je voor ophalen winkel? Dan ligt je bestelling binnen 1-3 werkdagen klaar in de winkel.
Hoe stuur ik mijn pakket retour?
DHL €3.95 - Je moet je pakketje eerst aanmelden via onze retourportal met je ordernummer en e-mailadres. Na het doorlopen van deze stappen ontvang je een e-mail met een QR code. Bij DHL printen ze vervolgens het retourlabel en krijg je een bevestigingsmail van inlevering.
Winkel (gratis) - Neem het artikel en je orderbevestiging met daarop je ordernummer mee naar de winkel bij jou in de buurt. Je kan de email gemakkelijk op je mobiele telefoon laten zien. Je ontvangt je geld terug via de oorspronkelijke betaalmethode. Helaas is het niet mogelijk om het artikel om te ruilen.
Zoek op onderwerp
Bestellen
Wat is mijn ringmaat?
Wil je weten welke ringmaat je hebt, dan zijn er verschillende manieren om daar achter te komen. Wij hebben hier een aantal handige manieren voor je op een rijtje gezet. Of je nu helemaal geen ring hebt of een goedpassende ring, maar je weet even niet meer welke maat het was? Wij helpen je op weg! Print of bekijk dit document voor alle tips, of lees deze pagina door.
Wat is mijn armbandmaat?
Wil je weten welke armbandmaat je hebt, dan zijn er verschillende manieren om daar achter te komen. Wij hebben hier een aantal handige manieren voor je op een rijtje gezet. Of je nu helemaal geen armband hebt of een goedpassende armband, maar je weet even niet meer welke maat het was? Wij helpen je op weg! Print of bekijk dit document voor alle tips, of lees deze pagina door.
Kunnen jullie mijn bestelling inpakken als cadeau?
Helaas leveren wij deze service niet. We leveren jouw producten wel standaard met een luxe zakje erbij. Wil je echt uitpakken? Dan kun je een sieradendoosje bij jouw bestelling erbij kopen. In je winkelmand bij je product kun je de cadeauverpakking die het beste past toevoegen aan je bestelling.
Welke cadeauverpakking is geschikt voor mijn artikel?
Als je in je winkelmand bent dan adviseren we je per product de cadeauverpakking die hier het beste bij past. Van de opties die we daar laten zien kan je degene kiezen die jij het leukste vind. Wij leveren de cadeauverpakking als extra product, wij pakken jouw product niet in.
Ik heb geen orderbevestiging gekregen?
Bij drukte kan het iets langer duren voordat je een bevestiging van ons ontvangt. Soms belandt deze ook in je spam inbox. Heb je na twee uur nog niets ontvangen, maar is de betaling wel gelukt? Geen zorgen – neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het annuleren van je bestelling helaas niet meer mogelijk. Deze gaat namelijk direct ons verwerkingsproces in en kunnen we er niet meer los tussen uit halen. Wil je de bestelling niet meer ontvangen dan kan je deze het beste retourneren.
Let op! Speciale bestellingen met een aangepaste levertijd worden speciaal voor jou gemaakt en mogen niet meer retour.
Kan ik het adres van mijn bestelling nog wijzigen?
Na het plaatsen van de bestelling is het wijzigen van het adres niet meer mogelijk, dit vanwege veiligheid overwegingen. Wel kun je zelf in de verkregen tracking van DHL de leveringsoptie wijzigen naar een afhaallocatie van DHL.
Kun je aan het pakketje zien dat het van Lucardi is?
Het pakketje is aan de buitenkant niet herkenbaar van Lucardi, echter staat er op het verzendlabel wel onze BV naam, als je deze via Google zou opzoeken dan is het wel herleidbaar naar Lucardi.
Waar kan ik de officiële keurtekenplaat voor edelmetalen vinden?
Als erkend juwelier zijn wij wettelijk verplicht om de officiële keurtekenplaat te tonen. Deze plaat, opgesteld door de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RDI), geeft uitleg over de waarborgtekens voor goud, zilver en platina. Bekijk hier de keurtekenplaat
Betalen
Op welke manieren kan ik online betalen?
Je kunt bij ons betalen met de volgende betaalmethodes:
- iDEAL
- Achteraf betalen met Klarna
- Betaal in 3 delen met Klarna
- Paypal
- Creditcard
- Lucardi Giftcard
iDEAL
Kies je eigen bank en daarna word je automatisch naar de beveiligde omgeving van jouw bank gestuurd.
Achteraf betalen met Klarna
Wil je achteraf betalen? Dan kun je gebruikmaken van Klarna. Klarna stuurt na de levering een digitale factuur op.
* Bij speciale bestellingen met een lange levertijd, stuurt Klarna een factuur op het moment van de bestelling. Betaling van de factuur aan Klarna moet binnen 30 dagen plaatsvinden na factuurdatum. Bij lange productietijd kan het zo zijn dat je de factuur al moet betalen voordat je het artikel geleverd hebt gekregen.
Betaal in 3 delen met Klarna
Het is mogelijk om te kiezen voor Klarna Betaal in 3 delen, hierbij betaal je het eerste gedeelte direct en de andere delen iedere 30 dagen via een automatische incasso.
Het minimum orderbedrag is € 35,-
Paypal
Paypal is een veilige manier om te betalen. Je koppelt je bankrekening of creditcard en betaald binnen enkele klikken. PayPal helpt je creditcardgegevens te beschermen met geavanceerde beveiligingssystemen en fraudepreventiesystemen. Daarnaast maakt PayPal je financiële informatie niet bekend aan ons.
Betaal makkelijk je online bestelling door in te loggen met je Paypal account, zoals je gewend bent met Paypal.
Creditcard
Wil je betalen met creditcard? Vul je creditcardnummer, vervaldatum en CVC-code (deze staat vaak op de achterkant van de creditcard) in en daarnaast de naam op de creditcard.
In sommige gevallen wordt je gevraagd een extra wachtwoord of code in te vullen. Wij versturen de gegevens naar de creditcardmaatschappij, zodat jij deze code ontvangt.
Lucardi Giftcard
Het is mogelijk om je Lucardi Giftcard in te wisselen in onze webshop. Je kan één giftcard gebruiken per order en een eventueel resterend orderbedrag kan worden betaald met iDeal, PayPal of Creditcard. Wil je meerdere giftcards tegelijk inleveren? Dit kan in een van onze winkels.
Pincode: Vul jouw kaartnummer en de PIN in, je kunt deze op de achterkant van de giftcard vinden. Begint jouw Lucardi giftcard met 111, 444, 555 of 777? Vul dan eerst 000 in, gevolgd door het kaartnummer, en gebruik 000000 als PIN.
Retour: Bewaar je giftcard na gebruik goed. In het geval van een retour, zal de terugbetaling worden gedaan op dezelfde giftcard!
Bekijk hier de algemene voorwaarden van de Lucardi Giftcards.
Andere giftcards
Op dit moment is het alleen mogelijk om met een Lucardi giftcard te betalen in onze webshop.
Je kunt in onze winkels betalen met de volgende giftcards:
- VVV Cadeaukaart
- DE Cadeaukaart
- Kids or Teens Cadeau
- Beauty & More
- One 4 All Multikeuze Cadeaukaart
- One 4 all FashionCadeau
- One 4 All KidsCadeau
De onderstaande giftcards kan je omruilen voor een Lucardi giftcard op de website van deze specifieke giftcard. Erna kan je deze giftcard zowel in onze webshop als onze winkels inleveren. Je kunt één giftcard gebruiken per order.
- Kado+Kaart
- Beauty & Fashion Cadeaukaart
- Winkelcheque
Andere giftcards accepteren wij niet.
Hoe kan ik mijn kortingscode invoeren?
Je kunt in jouw winkelmandje klikken op de tekst ‘Heb je een kortingscode? Het menu klapt uit, voer je kortingscode in en klik op toevoegen.
Daarbij is het goed om te weten dat we korting niet achteraf kunnen verrekenen en je maar één code per bestelling kunt verzilveren.
Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?
Controleer eerst of jouw bestelling aan de actievoorwaarden voldoet van de kortingscode. Bekijk deze hier.
Voldoet deze aan de voorwaarden? Probeer dan het volgende:
- Bestel via een privé- of incognito venster
- Gebruik een andere browser of wis je browsergeschiedenis
- Probeer het op een ander apparaat
- Log in op je account of bestel juist als gast
Krijg je de kortingscode met bovenstaande tips nog steeds niet toegepast? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur de kortingscode mee. We helpen je graag verder!
Waar kan ik het saldo van mijn Lucardi Giftcard vinden?
Je kan het saldo opvragen op deze pagina. Vul je kaartnummer en pincode in en dan zie je de actuele waarde van jouw giftcard.
Ik wil graag een BTW factuur ontvangen
Stuur een email naar klantenservice@lucardi.nl met het ordernummer van jouw bestelling en wij zullen dit voor je in orde maken.
Ik ben mijn kassabon kwijt
Stuur een email naar klantenservice@lucardi.nl met een kopie van de afschrijving van jouw bestelling en wij zullen dit voor je in orde maken.
Bezorgen
Welke verzendopties hebben jullie?
Je kunt je bestelling ophalen in een van onze winkels, thuis laten bezorgen door DHL of ophalen bij een DHL servicepunt.
Wat zijn de verzendkosten?
Je kunt in onze webshop kiezen voor verschillende aflevermethodes. Deze hebben ook allemaal andere verzendkosten, zie hieronder een totaal overzicht.
- Ophalen in een winkel is altijd gratis
- Laten bezorgen via DHL € 3,95 (of gratis vanaf een besteding van € 29,99*)
- Ophalen bij een DHL punt € 3,95 (of gratis vanaf een besteding van € 29,99*)
Hoe wordt een bestelling geleverd?
Jouw pakketje wordt verstuurd zonder pakbon en je ontvangt een gratis cadeauverpakking bij je bestelling.
We versturen jouw pakketje met DHL, je kunt kiezen voor thuisbezorgen of ophalen bij een DHL servicepunt. Afhankelijk van het product kunnen we deze in je brievenbus bezorgen of moet de bezorger aanbellen. Je kunt uiteraard ook kiezen voor ophalen in onze winkel.
Wat is de levertijd?
Dat is afhankelijk van je verzendoptie. Kies je voor thuisbezorgen of ophalen bij een DHL servicepunt? Als je op een werkdag vóór 22.00 uur besteld (vrijdag vóór 21.00 uur), dan wordt je bestelling de volgende dag bezorgd met DHL. Bestel je in het weekend voor zondag 16.00, dan wordt je bestelling maandag geleverd.
Kies je voor ophalen winkel? Dan ligt je bestelling binnen 1-3 werkdagen klaar in de winkel.
Zie het overzicht voor thuisbezorgen en ophalen bij een DHL servicepunt hieronder:
- Maandag: voor 22.00 besteld, dinsdag bezorgd
- Dinsdag: voor 22.00 besteld, woensdag bezorgd
- Woensdag: voor 22.00 besteld, donderdag bezorgd
- Donderdag: voor 22.00 besteld, vrijdag bezorgd
- Vrijdag: voor 21.00 besteld, zaterdag bezorgd
- Zaterdag: voor 24.00 besteld, maandag bezorgd
- Zondag: voor 16.00 besteld, maandag bezorgd
Verzending en bezorging
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-link, zodat je jouw pakket kan volgen.
Past het pakketje in de brievenbuspakket dan hoef je niet thuis te zijn voor de bezorging. Bij de track en trace informatie staat vermeld of het pakketje in de brievenbus past.
Bij pakketbezorging probeert DHL het één keer opnieuw als je niet thuis bent. Daarna wordt je pakket naar een DHL Servicepunt gebracht.
Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Je pakketje ligt na bestellen, binnen 1- 3 werkdagen klaar in de winkel. Je ontvangt een bevestiging van de winkel zodra deze klaarligt om opgehaald te worden. Wil jij al eerder weten op welke dag zij de bestelling verwachten te ontvangen. Neem dan telefonisch contact op met de winkel, zij weten vaak wanneer ze de nieuwe webbestellingen binnen krijgen.
Je hebt 14 dagen de tijd om je pakketje op te halen. Heb je langer de tijd nodig? Neem dan contact op met de winkel om hier afspraken over te maken.
In welke landen bezorgen jullie?
Wij bezorgen in Nederland, België en Duitsland, ga naar lucardi.be of lucardi.de om je pakketje in België of Duitsland te laten bezorgen.
Retourneren
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Een bestelling kan binnen 60 dagen retour gestuurd worden via een van onze winkels (gratis) of via een DHL servicepunt (€3,95) bij jou in de buurt. Je kunt jouw bestelling of product retourneren als deze nog ongedragen en/of onbeschadigd zijn.
Wanneer je een artikel retourneert, krijg je de aankoopwaarde van het artikel terug. Wanneer je je gehele bestelling retourneert krijg je de aankoopwaarde plus de eventueel betaalde bezorg- en administratiekosten terug.
Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:
Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn. Denk hierbij aan trouw- en verlovingsringen en producten die we speciaal voor jou hebben gegraveerd. Hiervoor heb je ook akkoord gegeven tijdens het bestelproces.
Omdat piercings hygiënische producten zijn kunnen deze alleen worden teruggestuurd indien ze nog in de originele gesloten verpakking zitten en nog verzegeld zijn. Als het sieraad in het lichaam geweest is dan kan deze niet meer teruggestuurd worden, dit wegens gezondheidsbescherming en hygiëne.
Daarnaast kunnen de Studex advanced 2-in1 after care cleanser en de Studex after piercing lotion ook niet retour gestuurd worden wegens gezondheidsbescherming en hygiëne. Dit omdat het niet gecontroleerd kan worden of het artikel gebruikt is
Hoe stuur ik mijn pakket retour via DHL?
Je moet je pakketje eerst aanmelden via onze retourportal.
- Hier vul je jouw ordernummer en emailadres in.(Je ordernummer kan je terug vinden in je orderbevestiging e-mail of op het etiket van je pakketje achter ‘zendingnummer’)
- Vervolgens kies je het artikel dat je wilt retourneren.
- Na het doorlopen van deze stappen ontvang je een e-mail met een QR code.
- Deze code kan je laten scannen bij het DHL service punt.
- Bij DHL printen ze vervolgens het retourlabel en krijg je een bevestigingsmail van inlevering.
Als je retourzending bij ons is aangekomen en goedgekeurd is ontvang je nog een e-mail met daar in wanneer je de terugbetaling kan verwachten, maar dit zal altijd binnen 10 werkdagen zijn.
Jij bent zelf verantwoordelijk voor het verzenden van je retourpakketje, daarom adviseren we je om deze verzekerd op te sturen naar ons. Je kunt dit bij het retour aanmelden meteen aangeven.
Let op: We adviseren om verschillende bestellingen apart van elkaar te retourneren.
Hoe stuur ik mijn pakket retour via de winkel?
Neem het artikel en je orderbevestiging met daarop je ordernummer mee naar de winkel bij jou in de buurt. Je kan de email gemakkelijk op je mobiele telefoon laten zien.
Is jouw bestelling een cadeau geweest? Vraag dan naar de orderbevestiging van degene van wie jij dit cadeau hebt ontvangen, zodat we in de winkel de retournering kunnen behandelen.
Je ontvangt je geld terug via de oorspronkelijke betaalmethode. Wanneer je hebt gekozen voor achteraf betalen, zullen we de retour in mindering brengen op de rekening. Mocht het bedrag al voldaan zijn, dan wordt dit teruggestort.
Helaas is het niet mogelijk om het artikel om te ruilen, omdat de terugbetaling automatisch in werking wordt gesteld.
Hoe krijg ik het geld terug van mijn retour?
Het bedrag zal Lucardi op terugbetalen of verrekenen met de door jouw gebruikte betaalmethode.
- iDEAL – het bedrag wordt teruggestort op je rekening waarmee je hebt betaald
- Creditcard – het bedrag wordt gecrediteerd op je creditcard
- Klarna – de vordering te vervallen. Mocht het bedrag al voldaan zijn, dan wordt dit via Klarna teruggestort.
- Lucardi Giftcard - Wanneer je jouw bestelling (deels) met een giftcard hebt betaald, ontvang je het geld terug op de door jouw gebruikte Lucardi giftcard met daarop dat deel van de aankoopwaarde.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?
Zodra je retourzending in ons magazijn aankomt gaan we aan de slag om deze af te handelen. Bij ontvangst vervalt de betalingsplicht voor het artikel of wordt het betaalde bedrag en eventuele extra verzendkosten na maximaal 10 werkdagen teruggestort op je rekening.
Waarom is retourneren niet gratis?
Wij rekenen €3,95 voor retourzendingen via pakketpost. Daarmee willen we verspilling tegengaan en onze verkoopprijzen scherp houden. We helpen je graag om direct de juiste keuze te maken met onze maatadviezen en verbeterde productafbeeldingen om te voorkomen dat je je artikel terug moet sturen.
Goed nieuws: retourneren in onze Lucardi winkels is en blijft helemaal gratis. Kom gerust langs, we helpen je daar graag verder!
Wat is de status van mijn retour?
Bij DHL heb je een email ontvangen van je retour met een track en trace code, hier kun je de actuele status bekijken van jouw retour. Gemiddeld duurt het 4 werkdagen bij DHL voordat een pakketje bezorgd is. Zodra je retourzending in ons magazijn aankomt gaan we aan de slag om deze af te handelen. Bij ontvangst vervalt de betalingsplicht voor het artikel of wordt het betaalde bedrag en eventuele extra verzendkosten na maximaal 10 werkdagen teruggestort op je rekening.
Kan ik mijn artikelen ruilen?
Het is helaas niet mogelijk om je web bestelling direct om te ruilen. We adviseren je om de bestelling te retourneren en opnieuw te bestellen. Als je de aankoop in de winkel zelf hebt gedaan dan kan je deze wel ook omruilen in de winkel.
Account
Ik wil me uitschrijven voor de nieuwsbrief
Onderaan de nieuwsbrief staat een tekstje ' Afmelden voor deze nieuwsbrief ' als je deze aanklikt dan melden we je direct af.
Kan ik mijn account verwijderen?
Om je account je account te verwijderen graag de volgende stappen doorlopen:
- Log in op de website www.lucardi.nl
- Klik rechts op 'Profiel & Voorkeuren'
- Scrol naar beneden tot je 'Account verwijderen' ziet en klik hier op.
- Je account is verwijderd
Hoe kan ik mijn emailadres wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om het e-mailadres te wijzigen. Wij werken er hard aan om dit mogelijk te maken. Tot die tijd kun je het beste een nieuw account aanmaken voor het nieuwe emailadres.
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Je kunt in je Mijn Account omgeving op onze website je adresgegevens wijzigen.
Ik zie mijn bestelling niet terug in mijn account.
Wanneer je de bestelling niet terug kan vinden in het account dan kan het zijn dat je de bestelling hebt geplaatst zonder dat je ingelogd was. Ons systeem koppelt alleen dan de bestelling aan je account.
Hoe kan ik uitloggen in mijn account?
Als je bent ingelogd dan kan je via het menu naar 'Mijn member account' gaan, je klikt dan op 'Overzicht' en dan op 'Uitloggen'.
Services
Kan ik mijn artikel laten graveren?
In onze webshop zie je bij ieder artikel dat gegraveerd kan worden de optie 'graveren' staan. Als je hier op klikt komt er een tekstvakje tevoorschijn waar je de naam, het woord of de zin kunt typen die gegraveerd moet worden. Daarna kun je bestellen. Een gravure kost €9,99 (inclusief BTW) en de levertijd van gegraveerde artikelen is aangepast. Maar let op: als je artikel eenmaal gegraveerd is, kun je het niet meer retourneren! Zie je geen graveerknop bij een artikel? Dan kan het artikel niet online gegraveerd worden.
Graveren in de winkel Graveren in onze winkels is ook mogelijk. Afhankelijk van de drukte kan dit binnen 1 werkdag, in drukkere periodes kan dit wat langer duren, hierover informeert de winkel je op dat moment.
Wat kost graveren?
Graveren bij Lucardi kost €9,99 per gravure ongeacht het aantal tekens. Als je er bij je online bestelling voor kiest om te graveren dan wordt de levertijd verlengd met 1-2 werkdagen.
Kan ik een sieraad of horloge laten repareren?
Een sieraad of horloge niet meer dragen als het kapot is? Onzin! Je kunt voor kleine reparaties gewoon terecht bij de Lucardi winkels. Sieraden en horloges kunnen op veel verschillende manieren gerepareerd worden. Iedere reparatie brengt zijn eigen kosten met zich mee. Hoeveel het precies kost, hangt af van het materiaal van het product en de grootte van de reparatie. We kunnen de kosten altijd voor je opvragen. Bekijk hier de lijst met reparaties die we in de winkel voor je kunnen uitvoeren.
Kan ik gaatjes laten schieten bij Lucardi?
Ja dat kan zeker! Bij Lucardi is het schieten van gaatjes gratis, je betaalt alleen voor de schietoorbellen en deze zijn al verkrijgbaar vanaf €19,99.
Lees hier meer over het schieten van gaatjes.
Lucardi schiet oorbellen vanaf 3 maanden oud. Tot een leeftijd van 16 jaar moet er een ouder of voogd aanwezig zijn om het toestemmingsformulier te ondertekenen. In de winkel kan er ook gevraagd worden naar een geldig legitimatiebewijs. Daarnaast schiet Lucardi bij zwangere geen gaatjes.
Een afspraak maken om gaatjes te schieten is niet nodig. Je kan hiervoor altijd binnen lopen bij jouw dichtstbijzijnde Lucardi winkel.
Kan ik een piercing laten zetten?
Bij Lucardi kan je terecht voor het laten zetten van een piercing in het platte gedeelte van het kraakbeen in je oor. Je leest hier meer over het piercen bij Lucardi
Ook kan je in bepaalde Lucardi filialen een neuspiercing laten zetten. Voor meer informatie over het piercen van de neus én de filialen waar dit mogelijk is kan je deze blog lezen.
Je hoeft geen afspraak te maken voor het piercen. Wil jij graag je oor of neus laten piercen? Kom dan langs bij jouw dichtstbijzijnde Lucardi winkel.
Hoe kun je sieraden het beste onderhouden?
Als je een mooi sieraad hebt, dan wil je natuurlijk dat deze zo lang mogelijk mooi blijft, dit doe je door er zorgvuldig mee om te gaan en om het af en toe schoon te maken. Benieuwd hoe je het beste kunt schoonmaken of verzorgen? Op deze pagina vind je info hoe je je sieraad zo mooi mogelijk kunt houden én we geven je per materiaal ook de beste schoonmaaktips!
Garantie en klachten
Wat voor garantie zit er op mijn sieraad?
In de onderstaande lijst vind je de garantieduur voor sieraden per materiaal. Op je aankoopbewijs kan je terug zien van wat voor materiaal jouw sieraad is gemaakt. De garantietermijn geldt op fabriek- en materiaalfouten, stenen en verkleuren.
De afgegeven garantie doet niets af aan de wettelijke rechten die je hebt. Om een beroep te doen op service of garantie verwijzen we je, met het aankoopbewijs, naar één van onze filialen. Klik hier voor het dichtstbijzijnde filiaal bij jou in de buurt.
Sieraden garantie per materiaal:
- Staal - 3 maanden
- Zilver - 3 maanden
- 9 karaat - 3 maanden
- Titanium - 3 maanden
- 14 karaat goud - 6 maanden
- 18 karaat goud - 6 maanden
- Bijoux - geen garantie
Op bepaalde merken zijn uitzonderingen van toepassing:
- Trouwringen – 1 jaar
- Guess - 1 jaar
- Studex oorbellen - 30 jaar
De bovenstaande garantietermijnen zijn niet meer van toepassing wanneer je jouw sieraad onjuist hebt gebruikt of bij ongelukken.
Om zo lang mogelijk plezier te hebben van jouw sieraad is het belangrijk dat je er voorzichtig mee om gaat.
Helaas bieden wij geen garantie op verlies van sieraden of onderdelen daarvan, zoals bijvoorbeeld een hangertje van een oorbel. Wij raden aan om sieraden zorgvuldig te bewaren en te dragen om verlies te voorkomen. Mocht je iets zijn kwijtgeraakt, neem dan gerust contact met ons op – we denken graag met je mee over mogelijke oplossingen.
Wat voor garantie zit er op mijn horloge?
Onze horloges hebben een garantietermijn van 1 jaar op het uurwerk. Op bepaalde merken zijn uitzonderingen van toepassing:
- Citizen - 2 jaar (uurwerk)
- Bering - 3 jaar (uurwerk)
De garantie op horloges is niet van toepassing bij schade op de volgende onderdelen:
- Horlogeglas
- Horlogebandje
- Horlogekast
- Indexering
- Kroon/schroef
- Wijzers
De bovenstaande garantietermijnen zijn niet meer van toepassing wanneer je jouw horloge onjuist hebt gebruikt, bij ongelukken, bij waterschade (tenzij het om een waterdicht horloge gaat) of wanneer je jouw horloge zelf hebt open gemaakt.
Om zo lang mogelijk plezier te hebben van jouw of horloge is het belangrijk dat je er voorzichtig mee om gaat. Bij horloges is het belangrijk dat je heftige schokken, aanraking met chemische producten en magnetische invloeden zo veel mogelijk voorkomt. Ook moet je goed opletten dat de kroon of schroef van je horloge altijd afgesloten is. Als deze open blijft staan, kan de waterdichtheid niet gegarandeerd worden.
Ik heb een klacht over een product, wat moet ik doen?
We adviseren je om langs te gaan in een van onze winkels, zij kunnen je klacht goed beoordelen en direct een passende oplossing aanbieden.
Ik heb een klacht over een winkel of medewerker, wat moet ik doen?
Wat vervelend om te horen. We willen je vragen een email te sturen naar klantenservice@lucardi.nl met je klacht, welk filiaal, welke dag dit is gebeurd en je telefoonnummer. Wij kunnen dan de klacht in behandeling nemen en een gepast oplossing bieden waar mogelijk.
Er is een probleem met mijn online bestelling, wat moet ik doen?
We adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice met vermelding van je ordernummer. Zij kunnen je verder helpen voor het bieden van een passende oplossing bij de situatie.